Arı Maya

Nasıl kendimi affettirsem diye düşünüyorum şu anda. Hemen ardından da "kime?" diyor kalın tonda sert bir ses...

Etrafınızda her ne kadar az ama öz insanlar olsa da, siz 90'lı yıllardaki götü boklu oluşunuza aldanmayıp İremden hayalet sevgilim şarkısını dinleyip melankoli yaparsınız ya, bazen kendimi tam o durumda buluyorum işte

Derdin mi var diye sorsanız; yok derim.
Derdin mi var gardaş derseniz; çok diye eklerim.

Bazen çok yalnız hissediyorum. Hiç bir iş ile uğraşasım gelmiyor. Herşeyden sıkılıyorum. Bir de rütin haline gelen işlerden hiç hoşlanmıyorum. Bahsetmiş miydim?

YouTube olayından soğudum.
Blog olayından da ayrı kalmamın bir nedeni var. "Yaptım ama niye bir sor?" #türksineması
Dur insanların bloglarını okuyayım, bir de yorum yazayım diye diye kendi kendimi soğuttum. Sevdiğim kişilerin keyifle okuduğum sayfalarına bile giremedim. Kendim ettim kendim buldum yani dostlar

Bugün kendimi yalnız hissettim. Mutlu, sevgi dolu, daldan dala atlayıp polenlerini oyana buyana püskürten arı gibiydi herkes. Ben ise gökkuşağının en uç kısmına koşmaya çalışıp altın bulacağıma inanan ahmak gibiydim.

Öyle işte..
Ben uyuyayım en iyisi. 
Uykumu aldıktan sonra kendime gelirim.
Yarın ola hayrola!
Sağlıkla Kalın. 

6 comments:

  1. ayyy kıyamam hadiiii keyfin yerine geldi miiii :) arııı vız vız vız arıııı vız vız vız :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geldi geldi. Blog iyi geldi :)

      Delete
    2. canın sıkılınca söyle sen banaaaaa neşelendiririm kii :)

      Delete
  2. Arada Sadeleşmek iyidir. Candır Temizlenmek arınmak konuşmak anlatmak Ne yaşarsan yaşa rol yapmaktansa kendin olup bunları anlatmak iyidir ....

    ReplyDelete

Yorumunun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya calışsam altından kalkamam. Bunu bil istedim.