Yapraklar Yeniden Yeşerdi

Bu aralar yorgunum...
Bir an mutluluktan sarhoş olabiliyor olsamda, sonraki an da depresyona bağlamış safinaz durumuna girebiliyorum.

Doktora gittim. 
Herşey tamam bir tek D vitamini eksik dedi. 3 ay boyunca her gün ilaç al, sonra gel yeniden tahlil yapalım diye de ekledi. Üşengeçliğimden gidipte ilaç almıyordum. Açıkcası bir de "yaz geliyor zaten. İlaça ne gerek var yeaaa" dedim. Ama dün iş yerindeki bey, "benim oğlumda da eksik çıktı. D eksikliği depresyona sokuyormuş." dedi ve koşar adımlarla bugün ilacı yaptım.

Şuan suratımı cama dönmüş, açık olan camdan gelen hafif rüzgar eşliğinde bu yazıyı yazıyorum. Saatlerce böyle kalabilirim. Bu gidişle kalacağım da...

Kalbimi çok kırdı ağa. 
Hem de çok. 
Siz Sağlıkla Kalın.



7 comments:

  1. son zamanların en çok rastlanan durumu D vitamini eksikliği.bence normal yolla güneşle fotosentezi doğal yolla yapmayan bitkileri yediğimiz için ha bre güneş koruyucuları sürdüğümüz için normal bi sonuç.bu arada benim de D vitaminim düşük olduğu için ben de ilaç kullandım:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doktor zaten direk D vitamini testi yapacağını, herkesde düşük çıktığını söyledi. Yazın yeni gelmesi de olabilir. Bakalım 3 ay sonunda ne olacak :) Sende ihmal etme!

      Delete
  2. Açıkçası merak ediyoruz seni doğrusu. Varlığınız yeni dünyanın belki de büyülü bir duruşu. Kendinizi bırakırsanız eğer; Kaçıverir gönlünüzdeki hakikat kuşu. Dostluk bunu gerektirir; varlığında şükür, yokluğunda merak. Üzüntüyü tasayı, yorgunluğu, yalnızlığı geride bırak. İçihden sardece aşkı ayl ama hüznü geride bırakma. Biraz da gerçekçi olalım ki; kimyamız bu bizim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cümleleri tek tek birden çok okudum. Teşekkürler!

      Delete
  3. kalbini kıranı göster, biz de onu kıralım! :)

    ReplyDelete

Yorumunun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya calışsam altından kalkamam. Bunu bil istedim.