Unutmak En Iyi Arkadaş

Bazı insanlar ilk aşk, bazıları da son aşk unutulmaz der. Bazı insanlar sevmekten hoşlanır, bazıları da sevilmekten. Ve bazısı gülüp eğlenmek ile unutmaya çalışır o terkedip giden aşkı, geriye kalanlar ise Sezen Aksu dinleyerek...

Aslında ne kadar da farklı insanlarız değil mi? Beş parmağın beşi de bir değil gerçekten. Zaten neden olsun ki? Hayat geçermiymiş öyle hiç 

Ben "unutmak" kelimesini en iyi arkadaş edindim. Yaptıklarımı doğru bulduğum için yapıyorum elbette. O da eminim aynısını düşünüyordur. Eminim o da, "bu kız çıldırmış olmalı!" diyordur içinden ve elbette onunda kendine göre bir nedeni vardır.


Evet evet, sorun da tam orada aslında. Unutmak nasıl bir arkadaş ki? 

Ve biz bu farklılıklarımızı bilerek, o kişiyi bize uygun olması için eğitiyoruz. Eğitimden geçerse, bir level yükselebilir. Çok değil, sadece bir levelcik. Geçemiyorsa ise, onu kurtarmaya gelen bir prenses yok. Çünkü o prenses kendi hayat fasa fisosu ile çok meşgül.


Acaba o çirkin kurbağa leveli geçip, yakışıklı bir prens olabilecek mi?

Düşündüm de neden o kişiyi "eğitmek" yerine, farklılıkları ortaya döküp birlikte yürüyebilmek için prenses ve küçük kurbağamızı birbirine uygun bir hale getirmiyoruz? 


Doğru ya, bu olduğunda zaten sonuç evlilik...

No comments:

Post a Comment

Yorumunun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya calışsam altından kalkamam. Bunu bil istedim.