Seyahatler çekiyor içim

Hayatta yapmak istediğim maddeleri sıralarsak eğer, dünya'yı gezmek ilk başta geliyor sanırım. Sırt çantam ile Avrupayı gezsem? Her limanda bıraktığım bir sevdiğim olsa mesela? Hayal etmek bile beni mutlu edebiliyor! Ve istediğim de bu zaten. Mutlu olabilmek, hemde musmutlu...Hani parmakla gösterilen, mutluluk sarhoşu olan insanlar var ya, tam da o anlatmak istediğim.

Ilk başta İtalya. O kadar yıl boşuna mı öğrendim o dili? Yok yok Afrika olmalı. Belki de Çin. Bütün aşılarımı olmayalım, umarım hastalık kapmam. Biliyorum iğneler konu ama gülü seven dikenine katlanır, öyle değil mi?

Bu aralar seyahatler çekiyor içim..

Değişik yerlere gitmek istiyorum, hiç görmediğim mesela. Mesela Yeni Zellanda. Şelalenin yanında portatif bir sandalye ile o sesi dinlesem? Belki de bir kitap olur elimde. Ama ben kitap okumayı pek sevmem ki. Elimde bir kamera olsun, ve ben her milimetreyi çerçeveleyeyim ve hatıralarıma kazınsın o dakikalar. Oranın kokusu bile hep burnumda olsun. Çıkmasın.

Daha ne kadar beklemeyelim ki?

8 comments:

  1. Bende severim seyahat etmeyi, cin seddide hayallerimden bir tanesi :D yaparsin canim daha cok gencsin, daha ne gezmeler görmeler olacak insallah! :)

    ReplyDelete
  2. Insallah! Allah nasip ederse olucak :)

    ReplyDelete
  3. Benimse hayalimde Hindistan, Nepal gibi ülkelere gitmek yatıyor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eminim oralara gitmek istemenizin cok guzel nedenleri vardir. Dunyanin her yeri birbirinden guzel

      Delete
  4. Fas Fas Fas...gidip görmeyi nasıl nasiiiiil istiyorum :)

    ReplyDelete
  5. Bende 2,5 yıldır bekliyorum. Hayalim 2,5 yıl önceki yerlere gitmek bir kaç tane daha ülke ekliyip sırt çantamla gezmek umuyorum kışa olur olmazsa kısmet der geçerim. Olursa tadından yenmez olur. İstediklerin hepsi olsun :) Uzak doğu olaylarını ekle oralarda şahane ....:)

    ReplyDelete
  6. Ah, insallah! Vazgecilmemesi gereken hayallerden seyahat etmek.

    ReplyDelete

Yorumunun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya calışsam altından kalkamam. Bunu bil istedim.